15 رنگ زیبا که به اتاق خواب‌تان جلوه‌ ای مدرن می‌ دهند

واقعیت این است که ما زمان زیادی از روزمان را در اتاق خواب سپری نمی‌کنیم. احتمالا تنها برای کاری که نیاز به تمرکز دارد یا برای استراحت، زمانی را در این فضا هستیم. با این حال، اهمیت زیادی دارد که فضای آن را مطابق با سلیقه و میل‌مان طراحی کنیم و رنگ دیوارها را طوری انتخاب کنیم که هم جذاب و هم آرامش‌بخش باشد. در این نوشتار 15 ایده برای رنگ اتاق خواب مدرن گردآوری کرده‌ایم که قطعا با انتخاب آنها می‌توانید ظاهر اتاق خواب‌تان را به طور قابل توجهی تغییر بدهید.

رنگ اتاق خواب مدرن

رنگ‌های قید شده در این فهرست، بهترین رنگ‌های اتاق خواب مدرن هستند. می‌توانید با توجه به روحیات و سلیقه‌تان یکی را انتخاب کنید تا هم در اتاق‌تان احساس آرامش کنید و هم ظاهری بسیار مدرن به فضا بدهید.

1. سفید بی‌انتها

رنگی که واقعا قدیمی نمی‌شود سفید است. دیوارهای اتاق خواب خود را سفید کنید و پرده‌ها، ملحفه‌ها و مبلمان را نیز سفید انتخاب کنید. برای دکور، فرش و روبالشی می‌توانید رنگ‌های خاکستری، آبی روشن یا حتی کرم را انتخاب کنید. نتیجه بی‌نظیر خواهید بود. امتحانش کنید!

2. رنگ خاکستری را برای اتاق خواب مدرن‌تان انتخاب کنید

رنگ خاکستری را برای اتاق خواب مدرن‌تان انتخاب کنید

انتخاب رنگ خاکستری کم رنگ برای دیوارها می‌تواند کل اتاق خواب را مدرن جلوه دهد. برای دکور می‌توانید به سراغ المان‌های سفید یا مشکی و روبالشی و ملحفه‌های زیبا بروید. مبلمان می‌تواند چوب‌های رنگ روشن باشد. این ترکیب مطمئنا اتاق را بسیار شیک نشان می‌دهد. برای تکمیل دکوراسیون هم می‌توانید یک فرش طرح دار به رنگ طوسی و سفید انتخاب کنید.

3. رنگ اتاق خواب مدرن: آبی روشن برای آرامش

آیا می‌خواهید اتاق خواب شما مدرن و در عین حال آرام باشد؟ رنگ آبی روشن را برای دیوارهای اتاق خواب‌تان انتخاب کنید. شما می‌توانید رنگ‌های ساده را برای مبلمان، تخت، دکور، پرده، فرش و روبالشی انتخاب کنید. سعی کنید بیش از دو ترکیب رنگ انتخاب نکنید، در غیر این صورت ممکن است نتیجه دکوراسیون چنگی به دل نزند.

4. بنفش پاستلی برای خلق یک فضای رویایی

رنگ‌های پاستلی گزینه جدید و بسیار پرطرفدار هستند. اگر این رنگ‌ها را به درستی استفاده کنید، اتاق خواب شما را شیک و مدرن می‌کنند. می‌توانید رنگ بنفش پاستلی را برای دیوارها انتخاب کنید که در تضاد با سفید یا خاکستری هستند و مبلمان، دکوراسیون و سایر اکسسوری‌ها را به رنگ خاکستری، بنفش یا سفید انتخاب کنید.

5. آبی با ته رنگ بنفش

آبی با ته رنگ بنفش

ته رنگ‌ها می‌توانند جادو کنند و بسیار هم جدید و پرطرفدار شده‌اند. می‌توانید دیوارهای اتاق خواب را با ترکیبی از آبی با ته رنگ بنفش و سفید رنگ کنید. به سراغ کفپوش‌های روشن‌تر، مبلمان، پنجره، تخت خواب و ملحفه سفید بروید. این یکی از بهترین ترکیب‌های مدرن برای اتاق خواب است.

6. آبی-دریایی برای القاء حسی شبیه دریا

اگر نمی‌توانید به طور مرتب کنار دریا بروید، چرا دریا را به اتاق‌تان نمی‌آورید؟ یک دیوار برجسته به رنگ آبی دریایی می‌تواند این کار را برای شما انجام دهد. ملحفه تخت، المان‌های دکوراسیون و پرده‌ها را به رنگ آبی دریایی انتخاب کنید، در حالی که مبلمان می‌توانند خاکستری یا سفید باشند. همچنین می‌توانید به سراغ کفپوش‌های کم رنگ بروید.

7. رنگ اتاق خواب مدرن: خاکستری تیره

خاکستری تیره نیز از جمله رنگ‌هایی است که جلوه مدرنی به اتاق خواب می‌دهد. در حالی که دیوارها به رنگ خاکستری تیره هستند، یک رنگ متوسط برای کفپوش انتخاب کنید. مبلمان، دکور و ملحفه‌ها می‌توانند سفید باشند. اما، شما می‌توانید روبالشی و پرده‌ها را به رنگ برنزی انتخاب کنید.

8. سبز: رنگ صلح و آرامش

هنگام انتخاب رنگ اتاق خواب مدرن به هیچ وجه نمی‌توانید از رنگ سبز روشن اجتناب کنید. در حالی که رنگ سبز را برای رنگ دیوار خود انتخاب می‌کنید، می‌توانید رنگ‌های روشن‌تر مانند هلویی کم رنگ، سفید و خاکستری را برای تخت خواب، روتختی، روبالشی و سایر مبلمان انتخاب کنید تا سبزی فضا را متعادل کنید.

9. رنگ بنفش با ته رنگ خاکستری

بنفش با ته رنگ خاکستری مطمئنا دل هر کسی که خواهان یک اتاق خواب مدرن است را به دست خواهد آورد. هنگامی که دیوارها را به این رنگ تغییر بدهید، حس و حال جدیدی را به فضا اضافه می‌کنید. برای تکمیل دکوراسیون مدرن‌تان می‌توانید به سراغ مبلمان خاکستری یا مشکی تیره و سایر لوازم جانبی بروید.

10.کرم رویایی: رنگ اتاق خواب مدرن

وقتی در مورد رنگ‌های آرامش بخش اتاق خواب صحبت می‌کنیم، کرم باید حتما در فهرست‌مان باشد. این رنگ می‌تواند اتاق خواب شما را رویایی نشان دهد. به سراغ رنگ کرم روشن برای دیوار، کفپوش روشن و مبلمان متناسب با این رنگ بروید. پرده‌ها، ملحفه‌ها، روبالشی‌ها و دکورها می‌توانند سفید یا کرم باشند.

11. ساحل را به اتاق خواب‌تان بیاورید

قدم گذاشتن در اتاق خواب و حس کنار ساحل بودن می‌تواند هیجان انگیز باشد. رنگ اخرایی روشن را برای دیوارها انتخاب کنید، در حالی که کفپوش و مبلمان می‌توانند سایه روشنی از این رنگ باشند. می‌توانید از رنگ سفید برای پنجره و دکوراسیون استفاده کنید، آبی کم رنگ هم برای ملحفه‌ها و پرده‌ها مناسب است.

12. صورتی

رنگ مدرن اتاق خواب، صورتی

اگر یک اتاق خواب زنانه و در عین حال مدرن می‌خواهید، صورتی می‌تواند انتخاب خوبی باشد. می‌توانید در حالی که مبلمان، پرده‌ها، شیشه‌های پنجره و ملحفه‌های تخت را به رنگ سفید انتخاب می‌کنید، صورتی آدامسی را برای دیوارها انتخاب کنید. برای فرش و روبالشی هم می‌توانید از رنگ صورتی روشن‌تر استفاده کنید.

13. رنگ مدرن اتاق خواب: اخرایی خاکستری

این ترکیب رنگ، هم جدید و هم بسیار پرطرفدار است. دیوارهای خود را خاکستری رنگ کنید و اخرایی کم رنگ را برای دکور و ملحفه انتخاب کنید. مبلمان هم می‌تواند سفید یا خاکستری کم رنگ باشد. همچنین می‌توانید از سایه ماهگونی تیره برای مبلمان و کفپوش استفاده کنید.

14. قهوه‌ ای خاکستری

خوب، ممکن است این رنگ، رایج‌ترین رنگ برای اتاق خواب نباشد، اما شیک و مدرن است. به سراغ دیوارهای قهوه‌ای-خاکستری متضاد با خاکستریِ صرف بروید. دکور و شیشه می‌تواند در سایه رنگ‌های تیره باشد. اما، برای ملحفه‌ها و فرش‌ها از رنگ‌های روشن‌تر مانند کرم یا زرد روشن استفاده کنید.

15. سبزآبی

سبزآبی یکی از رنگ‌هایی است که در سال‌ها اخیر مد شده است. دیوارها را با این رنگ در تضاد با سفید یا کرم رنگ کنید. مبلمان، پرده، پنجره، تخت، ملحفه و روبالشی را به رنگ سفید انتخاب کنید، در حالی که دکورها می‌توانند به رنگ‌های سبز روشن باشند.

برای انتخاب رنگ مناسب برای سرویس بهداشتی، توصیه می‌شود مقاله بهترین رنگ برای کاشی سرویس بهداشتی را هم مطالعه کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا