7 ترند دکوراسیون 2024 برای علاقمندان به طراحی داخلی

اگر علاقمند به دکوراسیون داخلی هستید یا اگر قرار است دکور خانه‌تان را عوض کنید، احتمالا این روزها به دنبال این هستید که چه دکوراسیونی در سال‌ آینده ترند خواهد بود و چه سبکی قرار است توسط طراحان دکوراسیون داخلی باب شود. ما کارتان را ساده کرده‌ایم.

ترند دکوراسیون 2024

در این نوشتار به ترندهای دکوراسیون 2024 پرداخته‌ایم:

1. زبره کاری یا بروتالیسم

بروتالیسم که در اواسط قرن بیستم پرطرفدار بود، برای بازگشت در سال 2024 آماده شده است. این سبک که ویژگی‌اش مواد خام و بدون روکش است، شاهد افزایش 452 درصدی در فروش متریال بوده است بدین معنا که افراد زیادی به دنبال استفاده از این سبک هستند.

این سبک طراحی اغلب شامل ویژگی‌هایی مانند پنجره‌های فولادی سیاه‌شده، کف‌های بتنی خام و چراغ‌های برنزی است. معمولاً برای مینیمالیست‌هایی که می‌خواهند فضای داخلی خانه‌شان به عنوان یک بوم خالی عمل کند، زبره کاری بسیار جذاب تلقی می‌شود.

2. سبک مینیمال

مینیمالیسم ساده و پالت‌های رنگی خنثی سال‌ها ترندهای غالب بوده‌اند و دلیل خوبی هم برای آن وجود دارد. در دنیای پر از شلوغی و پر هرج و مرج، این سبک حس آرامش را برای اهل خانه به ارمغان می‌آورد. با این حال، امسال شاهد رنگ‌های جسورانه مبلمان بین رنگ‌های خنثی و دکوراسیون مینیمال خواهیم بود. خواه میز ناهارخوری چوبی با رنگ قرمز باشد یا یک صندلی زیبا و متفاوت با طرح‌های روشن؛ به هر روی سال 2024 سالی برای درخشش مبلمان و اثاثیه البته در سبک مینیمال است.

3. بژ بادامی

هر رنگ و سبک دکوراسیونی که مد شود، بژ رنگی است که از بین نمی رود. این رنگ نه تنها می‌تواند مد روز باشد، بلکه جاودانه است. با این حال، برخی از مردم بژ را زیادی بی حال می‌دانند. بنابراین، بژ بادامی که همان حس خنثی را ارائه می‌دهد، اما تُن کمی گرمتر و به روزتری دارد را انتخاب می‌کنند. انتظار می‌رود کابینت‌های بژ بادامی را در آشپزخانه‌های مدرن سال 2024 ببینید.

4. سبک‌ های غیرمنتظره

رنگ می‌تواند کارهای زیادی انجام دهد و در واقع یک قهرمان گمنام است. رنگ کردن دیوار روشی مقرون به صرفه برای تأثیرگذاری عمده در طراحی و دکوراسیون داخلی تلقی می‌شود. در حالی که در سال‌های 2022 و 2023 طاق‌های رنگی زیادی را دیدیم، این مفهوم در سال 2024 به سبک‌های غیرمنتظره‌تری تبدیل خواهد شد. سبک‌هایی چون نقاشی سقف‌ها، دیوارها، گچکاری‌های بالای دیوار و رنگ‌آمیزی جسورانه نرده‌ها.

5. کهربایی تیره

رنگ‌های گرم و دنج برای پاییز و زمستان مناسب هستند، اما می‌توانند در تمام طول سال نیز یک رنگ دلپذیر باشند. تناژ کهربایی سوخته – چه در بالش‌های مخملی و کتانی یا قطعات تزئینی – می‌تواند دکوراسیون خانه را به شدت زیبا و زنده کند.

6. آشپزخانه یک دیواره

آشپزخانه های کوچک همیشه به برنامه ریزی خوبی برای منظم و مرتب ماندن نیاز دارند، اما برای نگهداری آشپزخانه یک دیواره واقعاً باید استاد باشید. این چیدمان کوچک نیاز به تعادل واقعی بین ظرفیت ذخیره سازی، استفاده از رنگ درست و چیدمان دارد.

ترند دکوراسیون 2024: مبلمان ال

فروش کاناپه‌های L شکل در حال افزایش است، زیرا این سبک مبلمان حسابی راحت است و در چیدمان خانه هم مشکل زیادی ایجاد نمی‌کند. از این رو اگر مبلمان ال دارید با چند کوسن تغییرات سال نو را به آن اضافه کنید یا اگر تصمیم به خرید مبلمان دارید، مدل ال و سبک مینیمال ایده‌آل‌ترین برای امسال است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا