لوازم سفید آشپزخانه، ترند بی رقیب 2024!

اگرچه لوازم خانگی سفید در دهه 80 و 90 محبوبیت داشتند، اما زمانی فرا رسیده بود که خیلی ها انگ ارزان بودن و نه چندان شیک بودن را به آنها می‌زدند. با این حال، نانچه از ظواهر پیداست رنگ سفید باز هم در حال ترند شدن است و از سال 2024 شاهد آشپزخانه های مدرن و سفید خواهیم بود.

چه رنگ سفیدی مرسوم شده است؟

در گذشته، ما سایه‌های مختلفی از لوازم سفید را دیده‌ایم، از بیسکو گرفته تا بادامی، با این حال تمرکز امروزی بر روی سفید خالص و روشن است که زیبایی‌شناسی واضح و مدرن را ارائه می‌دهد، در پوشش‌هایی که شامل مات، ساتن و براق می‌شود.  البته روکشی که برای وسایل سفید خود انتخاب می‌کنید به ترجیح طراحی و سبک آشپزخانه شما بستگی دارد.  

چه نوع لوازمی را می‌ توان در رنگ سفید خریداری کرد؟

یخچال‌، ماشین‌های ظرفشویی و لباسشویی همگی رنگ سفید دارند، اما برای استفاده از ترند 2024، نیازی به خرید یک دستگاه‌های بزرگ ندارید. شما می‌توانید کار خود را با وسایل کوچک روی میز شروع کنید، مانند توستر، سرخ کن بدون روغن، مخلوط‌کن، مایکروویو یا قهوه‌ساز.

آیا لوازم خانگی سفید مکمل هر سبک طراحی است؟

با انتخاب درست وسایل و تزئینات، لوازم سفید می‌توانند بهترین و زیباترین آشپزخانه را برای‌تان مهیا کنند. رنگ خنثی آنها به این معناست که به خوبی با هر طرحی سازگار می‌شوند. آن‌ها می‌توانند در آشپزخانه‌ای با حال و هوای کلبه‌ای معمولی یا آشپزخانه‌ای با طراحی مدرن عالی شوند. چون رنگ سفید خنثی است، به خوبی با همه اقلام داخل آشپزخانه ترکیب می‌شود.  

چه نوع لوازمی برای آشپزخانه سفید مناسب است؟

چه نوع لوازمی برای آشپزخانه سفید مناسب است؟

لوازم برنزی یا مسی می‌تواند حس گرما را به دکوراسیون سفید آشپزخانه اضافه کند، در حالی که استیل ظاهر صنعتی‌تر و مدرن تری را ایجاد می‌کند. مشکی مات یا صیقلی هم حالت مدرن را ایجاد می‌کند.  

لوازم خانگی سفید را با کابینت‌های چوب طرح دار ست کنید

ست کردن وسایل سفید با کابینت‌هایی از جنس چوب یا طرح چوب که دارای خط و خطوط هستند، می‌تواند فضایی گرم و جذاب ایجاد کند. چوب‌های روشن‌تر مانند افرا یا توس، احساس گرما و آرامش را حفظ می‌کنند، در حالی که چوب‌های تیره‌تر مانند گردو یا چوب ماهون کنتراست قابل توجهی را ارائه می‌دهند. لوازم سفید نه تنها می‌توانند با بسیاری از سبک‌های طراحی جفت شوند، بلکه با انواع رنگ‌های چوبی نیز به خوبی ست می‌شوند.

لوازم خانگی سفید را با کابینت سفید ترکیب کنید

ایجاد ظاهری بدون ناخالصی در مورد لوازم خانگی و کابینت یک ترند رو به رشد در طراحی آشپزخانه است. لوازم سفید و پانل‌های سفید هر دو بخشی از این حرکت هستند، که منجر به زیبایی‌شناسی یکپارچه و بدون هر گونه شلوغی می‌شود، که به‌ویژه در طراحی‌های مینیمالیستی محبوب است.

چه نوعی از کانترها به خوبی با لوازم خانگی سفید جفت می‌شود؟

سنگ‌هایی مانند مرمر، گرانیت یا کوارتز در سایه‌های سفید یا مشکی، براق بودن وسایل سفید را تکمیل می‌کنند، در حالی که کانترهای چوبی کنتراست گرمی ایجاد می‌کنند. اگر می‌خواهید ظاهری واقعا جسورانه داشته باشید، کوارتزیت هم می تواند ایده آل باشد. اگر به دنبال ظاهری منسجم هستید، ویزمر کوارتز سفید یا مرمر را نیز در نظر بگیرید. برای داشتن کنتراست بالا و شدیدتر، یک کانتر مشکی شیک واقعا ایده آل است.

نحوه نگهداری لوازم خانگی سفید

آیا نگران معلوم شدن اثر انگشت در یخچال یا ماشین ظرفشویی سفید تان هستید؟ نگهداری لوازم خانگی سفید بسیار راحت است. نظافت آن‌ها در واقع راحت‌تر از استیل است که مستعد رگه‌ها و اثر انگشت است و نیاز به پرداخت مکرر دارد. لوازم سفید با رنگ بادوام پوشانده شده اند و به راحتی با دستمال و کمی محصول پاک کننده تمیز می شود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا