بهترین ایده های طراحی دیوار، مدرن و خاص!

خیلی از ما دیوار را در خانه فراموش می کنیم و عادت کرده ایم که یک سطح سفید ساده ببینیم! در حالی که با کمی خلاقیت می توان دیوار را به سطح دیگری برد و طبیعتا جلوه بسیار خاص و زیبایی به خانه داد! در این نوشتار ما ایده هایی برای طراحی دیوار داریم، ایده هایی که هم مدرن و هم خاص هستند! به علاوه کاملا کاربردی اند و کافیست که تصمیم به انتخاب آنها بگیرید. خواهید دید که خانه تان از این رو به آن رو می شود!

دیوارها را چطور طراحی کنیم؟

با طیف گسترده ای از مواد، رنگ و بافت های متفاوت می توان یک دیوار مدرن مناسب برای دکوراسیون خانه تان خلق کرد. دیوارهای مدرن اغلب مینیمالیستی و بدون زرق و برق هستند و بر خطوط مشخص و تمیزتمرکز دارند. برخی از بهترین ایده ها برای طراحی دیوار مدرن به شرح زیر است:

دیوارنگاری برای طراحی دیوار عالی است

استفاده از دیوارنگاری یک راه عالی برای اضافه کردن رنگ، تفاوت و سبک به دیوارهاست. می توانید از چاپ، نقاشی، عکاسی یا هر نوع هنر دیگری که دوست دارید استفاده کنید. انتخاب هر یک از این ها به دکوراسیون خانه تان و صد البته سلیقه تان بستگی دارد.

کاغذ دیواری

در سال های اخیر طرح های فوق العاده زیبایی از کاغذ دیواری در بازارهای دکوراسیون داخلی عرضه می شود بنابراین دست تان برای انتخاب کاغذ دیواری کاملا باز است. استفاده از کاغذ دیواری یک راه عالی برای اضافه کردن الگو، بافت و سبک به دیوارهاست. به علاوه نصب آن هم دردسر خاصی ندارد!

پانل برای طراحی مدرن دیوارها

پانل کردن دیوار یک راه عالی برای اضافه کردن گرما و سبک به دیوارهای خانه است. می توانید از چوب، تخته، آجر یا هر نوع مصالح دیگری که دوست دارید استفاده کنید.

قفسه های شناور برای یک دیوار مدرن

 استفاده از قفسه های شناور یک راه عالی برای نمایش کتاب، گل و گیاه یا سایر دکوری جات است. قفسه های شناور هم کاربردی هستند و هم سبک خاصی به خانه و دیوارها اضافه می کنند.

آینه یک المان دکوری فوق العاده است

آینه ها راهی عالی برای اضافه کردن نور و زیبایی به یک اتاق هستند. آنها همچنین می توانند به بزرگتر نشان دادن فضای کوچک کمک کنند.

یک دیوار پر از پیچک آماده کنید

استفاده از گیاهان رونده راهی عالی برای اضافه کردن زیبایی و سبک به دیوار است! به علاوه گیاهان رونده ای چون پتوس خواصی چون تصفیه هوا هم دارند.

از قاب عکس استفاده کنید

نصب قاب عکس ایده ای عالی برای شخصی سازی فضاست. می توانید از عکس های خانوادگی یا تصاویری که برای‌تان خاطرات خوش دارند استفاده کنید.

دیوار را با نور طراحی کنید

نور آن هم به صورت طراحی شده هر فضایی را جذاب و زیبا می کند. می توانید از چراغ های رشته ای، چراغ های شمعی یا سقفی استفاده کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا