کاربردهای جالب مسواک کهنه؛ دیگه مسواکت رو دور ننداز!

پس از سه ماه استفاده، زمان آن رسیده است که مسواک خود را از برنامه بهداشت دهان و دندان کنار بگذارید چون دیگر مثل قبل دیگر اثرگذاری ندارد. اما قبل از اینکه آن را در سطل زباله بیندازید، مقاله حاضر را بخوانید. در این نوشتار کاربردهای مسواک کهنه را خواهید دید. کاربردهایی که واقعا باعث می شوند قبل از دور انداختن مسواک کهنه کمی تعلل کنید! با هوم نگار همراه باشید!

کاربردهای مسواک کهنه

این روش‌های خلاقانه برای تغییر کاربری مسواک قدیمی را بررسی کنید:


1. تمیر کردن دوغاب آشپزخانه و حمام

برس مسواک را به جوش شیرین آغشته کنید یا سر آن را در سفید کننده بزنید تا یک ابزار عالی برای تمیز کردن لای کاشی ها داشته باشید.

2. خلاقانه رنگ مو بزنید

مسواک ابزاری با اندازه کامل برای افزودن رگه ای از رنگ یا پوشاندن ریشه ها است.

3. صفحه کلید کامپیوتر را تمیز کنید

از گرد و غبار و کثیفی که کناره های کلیدهایتان را پوشانده است متنفرید؟ یک مسواک بین کلیدها بکشید. با یک مسواک خشک به آرامی تمیز کنید، صفحه‌کلید را طوری کج کنید که گرد و غبار خارج‌شده بیرون بریزد، نه داخل. ابتدا کامپیوتر را خاموش کنید یا صفحه کلید را از برق بکشید.

4. شانه مو را تمیز کنید

شانه ها نیز “دندان” دارند و به مرور زمان روغن و گرد و غبار را جمع می کنند. یک مسواک را به صابون (یا شامپو) آغشته کنید و برس و شانه تان را خوب پاک کنید.

5. لک مداد رنگی و شمعی را پامک کنید

اگر اخیراً یک هنرمند کوچک تصمیم گرفته دیوارهای شما را تزئین کند، مقداری خمیر دندان غیر ژله ای بردارید و با مسواک کهنه به دیوارها اسکراب بدهید. مداد رنگی پاک خواهد شد!

6. کف پای خود را براق کنید

خاک و سنگریزه ها به راحتی می توانند به ته کفش شما نفوذ کنند. نگران نباشید: سایز سر مسواک برای پاک کردن آلودگی ها و درخشان کردن کفش های ورزشی مورد علاقه شما مناسب است.

7. هنر خلق کنید

موهای مسواک می تواند برای پاشیدن لکه های رنگی روی بوم یا ایجاد بافت در نقاشی های شما عالی باشد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا