جدیدترین فناوری های ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی از زمان آغاز به کار خود مسیری طولانی را طی کرده است. این دستگاه که با آمدنش حجم زیادی از کارهای خانه را کم کرد، طی سال‌ها با فناوری‌ها و ویژگی‌های جدید به روز شده و زندگی را برای ما راحت‌تر کرده است. در این نوشتار، برخی از جدیدترین فناوری های لباسشویی را معرفی خواهیم کرد. با هوم نگار همراه باشید!

جدیدترین فناوری های لباسشویی

برخی از جدیدترین فناوری های بکار رفته در ماشین لباسشویی عبارت است از:

1. فناوری اینورتر در ماشین لباسشویی

تکنولوژی اینورتر روز به روز بیشتر و بیشتر در ماشین‌های لباسشویی محبوب می‌شود. فناوری اینورتر به موتور لباسشویی این امکان را می‌دهد که سرعت خود را با توجه به بار داخل دیگ شستشو تنظیم کند و در نتیجه مصرف انرژی کمتر و دستگاه کم صداتر می‌شود. این فناوری در عین حال باعث کاهش سایش و خرابی موتور و افزایش طول عمر ماشین لباسشویی می‌شود.

2. قابلیت اتصال به وای فای در لباسشویی

اتصال Wi-Fi به شما امکان می‌دهد ماشین لباسشویی را از طریق تلفن هوشمند یا تبلت کنترل کنید. این ویژگی به ویژه در صورتی مفید است که سبک زندگی پرمشغله ای دارید و نیاز به مدیریت کارها از راه دور دارید. به کمک این ویژگی می‌توانید یک چرخه شستشو را شروع یا متوقف کنید، اعلان‌هایی را هنگام تکمیل چرخه دریافت کنید و حتی برنامه‌های شستشوی جدید را دانلود کنید.

3. شستشو با بخار

بخارشویی قابلیتی نسبتا جدیدی در لباسشویی است که در آن بخار برای تمیز و ضدعفونی کردن لباس‌ها استفاده می‌شود. این فناوری به ویژه برای از بین بردن لکه‌ها و بوهای تند مفید است و همچنین می‌تواند چین و چروک و زمان اتو را کاهش دهد. برخی از ماشین‌های لباسشویی دارای مولد بخار داخلی هستند، در حالی که برخی دیگر به لوازم جانبی جداگانه نیاز دارند.

4. جدیدترین فناوری های لباسشویی ، توزیع خودکار مواد شوینده

جدیدترین فناوری های لباسشویی ، توزیع خودکار مواد شوینده

توزیع خودکار قابلیتی است که به طور خودکار مقدار صحیح مواد شوینده و نرم کننده پارچه را بر اساس حجم لباس‌های داخل دیگ و سطح آلودگی پخش می‌کند. این ویژگی تضمین می‌کند که مقدار مناسبی مواد شوینده برای شستشوی لباس‌ها استفاده می‌شود، روندی که نه تنها باعث صرفه جویی در هزینه‌ها می‌شود، بلکه اثرات زیست محیطی مواد شوینده اضافی را نیز کاهش می‌دهد.

5. تشخیص هوشمند خرابی و ایراد

تشخیص هوشمند قابلیتی است که از فناوری برای شناسایی و تشخیص مشکلات ماشین لباسشویی شما استفاده می‌کند. این ویژگی می‌تواند با شناسایی مشکل، قبل از تبدیل شدن آن به یک مشکل بزرگ، در زمان و هزینه تعمیرات صرفه جویی کند. حتی برخی از ماشین‌ لباسشویی های هوشمند این امکان را دارند که مستقیماً با سازنده یا مراکز تعمیرات لباسشویی برای کمک تماس بگیرند.

6. فناوری حباب ساز در ماشین لباسشویی

فناوری Eco Bubble قابلیتی تازه است به این صورت که لباسشویی حباب‌هایی را برای نفوذ بیشتر به پارچه و تمیز کردن لباس‌ها ایجاد می‌کند. این فناوری باعث کاهش مصرف آب و انرژی و در نتیجه کاهش هزینه آب و برق و اثرات زیست محیطی می‌شود.

7. فناوری ادواش در لباسشویی

ادواش (Adwash) قابلیتی است که به شما امکان می‌دهد لباس‌های فراموش شده یا مواد شوینده اضافی را وسط چرخه شستشو بدون نیاز به توقف دستگاه اضافه کنید. این ویژگی به ویژه در صورتی مفید است که سبک زندگی پرمشغله ای دارید و اغلب فراموش می‌کنید برخی اقلام را به چرخه شستشو اضافه کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا