۱۶ ترند دکوراسیون داخلی که امسال حسابی پرطرفدار خواهند بود!

گرایش های طراحی داخلی می‌آیند و می‌روند و هر دوره سبک خاصی مد می‌شود و سبکی هم از مد می‌افتد. در این نوشتار در مورد ۱۶ ترند دکوراسیون خواهیم گفت که قبلا حسابی مد بوده اند و حالا دوباره به خانه ها بر خواهند گشت. آنها را دوست داشته باشید یا نه، احتمالاً در چند سال آینده در خانه های زیادی شاهد آنها خواهید بود.

کاغذ دیواری

کاغذ دیواری

به مدت چندین دهه، هر کسی که کاغذ دیواری در خانه داشت، مصمم بود که آن را از روی دیوارها بتراشند و جای آن نقاشی را انتخاب می‌کرد. اما در سال‌های اخیر، برخی از صاحب خانه‌ها از کاغذ دیواری، به‌ویژه گزینه‌های جسورانه استقبال کرده‌اند، و مدل‌های بسیار زیبایی از کاغذ دیواری همچنان ترند خواهد بود.

خطوط گرد

خطوط گرد به طرق مختلف در حال بازگشت هستند. برای برخی، خطوط گرد به معنای مبلمان به ویژه نیمکت و صندلی منحنی است. برای برخی دیگر، خطوط گرد روی قوس ها و پنجره های گرد تعریف می‌شود. اگر نمی خواهید تعهد دائمی به این ترند داشته باشید، مبلمان دارای منحنی انتخاب خوبی است.

اتاق ناهارخوری

اتاق ناهارخوری

اتاق‌های غذاخوری در حال بازگشت هستند و این بازگشت ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد. همه‌گیری کرونا ما را چند سال در خانه نگه داشت و اهمیت داشتن فضای اختصاصی برای یک وعده غذایی مشترک را بازسازی کرد. اکنون، به دلیل اقتصاد، مردم بیشتر در خانه غذا می‌خورند و به دنبال این هستند که تجربه غذا خوردن در بیرون را بدون پرداخت هزینه ایجاد کنند.

طرح های قهوه ای

برای مدتی رنگ بژ و خاکستری مطرح بود. و در حالی که هنوز هم بسیار محبوب هستند، اما به لطف تجدید حیات در ترندهایی مانند طرح های قهوه ای، محبوبیت شان کمتر خواهد شد. این رنگ حس گرم‌تری را ارائه می‌کند و در عین حال خنثی است و به راحتی می توانید چیدمان خانه تان را انتخاب کنید.

طرح شطرنجی

طرح شطرنجی

بسیاری از الگوهای جالب و متفاوت به دکوراسیون داخلی بازگشته اند، از جمله چهارخانه. با محبوبیت مجدد شطرنجی، ما با این الگو در بسیاری از لوازم خانه از جمله شال مبل روبرو خواهیم شد.

کابینت های رنگی

کابینت های رنگی

روزهایی که رنگ‌های بنفش، سبز، آبی و دیگر رنگ‌های شاد در آشپزخانه دیده می‌شوند، بازگشته است. از آشپزخانه گرفته تا حمام و هر اتاق دیگری، شاهد بازگشت مجدد رنگ خواهید بود. این ترند به ویژه در آشپزخانه بسیار برجسته خواهد بود.

رنگ های خنثی

از سوی دیگر، برخی از صاحب خانه ها هنوز رنگ های خنثی را به رنگ های شاد ترجیح می‌دهند. با این حال، رنگ‌های خنثی از رنگ‌های خاکستری و بژ به رنگ‌های خاکی غنی‌تر تغییر می‌کنند. این ترند به ویژه در اتاق خواب جذاب است زیرا به شدت آرامش را القاء می کند.

ماکسیمالیسم

مینیمالیسم تقریباً یک دهه بود که در خانه کیم کارداشیان به اوج خود رسید، سبکی از خانه که به نظر می‌رسد هیچ چیزی در داخل آن وجود ندارد. برای برخی، این انتخاب دکوراسیون آرامبخش و مرتب است، اما برای بسیاری، زیادی سرد است. بنابراین به زودی شاهد خانه های شلوغ و سبک ماکسیمالیسم خواهیم بود.

مبلمان غیر همگون

انتخاب مجموعه ای از مبلمان با مبل و صندلی همسان آسان است. با این حال، مبلمان ناهمگون لحظه به لحظه بیشتر باب می‌شود. اگر احساس می‌کنید مبلمان شما با هم هماهنگ نیست، به خود یادآوری کنید که در واقع حسابی روی مد هستید.

مبلمان قدیمی

مبلمان قدیمی

استفاده از مبلمان قدیمی روش دیگری است که مردم عدم مصرف گرایی را تمرین می‌کنند و به فضاهای خود شخصیت بیشتری می‌بخشند.

پارچه بافت دار

بله، از نظر فنی همه پارچه ها دارای بافت هستند، اما مدت زیادی است که مبلمان با پارچه های صاف و ساده شیک تلقی می‌شوند. اکنون، مردم پارچه‌های پررنگ‌تری با بافت‌های خاص را انتخاب می‌کنند و دوباره به مخمل و جیر جان می‌بخشند.

تقسیم کننده های فضا

مایه شرمساری است که تقسیم کننده های فضا از مد افتاده اند. فضای باز برای سال‌های متمادی رایج بود، اما اکنون مردم دوباره به دنبال حفظ حریم خصوصی هستند. از آنجایی که ساخت و ساز گران است، پارتیشن یا جداکننده فضا یک ایده آسان برای استفاده در فضاهای بزرگ و کوچک است.

سقف های طرح دار

با دیوارهای برجسته خداحافظی کنید و به سقف های برجسته سلام کنید. آنها دقیقاً همان مفهوم هستند، فقط کمی بالاتر اجرا شده اند. سقف های برجسته را می‌توان با رنگ، کاغذ دیواری یا مواد دیگر به دست آورد. آنها راهی جذاب برای افزودن شخصیت و بعد به فضا هستند.

چراغ های آویز

چراغ های آویز

چراغ های آویز برگشته اند و بهتر از همیشه هستند. آنها گزینه های مختلفی دارند، بنابراین اگر به اندازه کافی جست و جو کنید، چراغ مورد نظر شما به راحتی می‌تواند حس منحصر به فردی داشته باشد. حالت صنعتی بودن و مدرن بودن آنها برای هر خانه ای مناسب نیست، اما در بسیاری از فضاهای مدرن به خوبی کار می‌کند.

کلاژهای دیواری

برای ماکسیمالیست‌هایی کلاژهای دیواری یک راه عالی برای خوش‌رنگ کردن اتاق است. این سبک را می‌توان با قاب عکس یا آثار هنری به دست آورد، و نکته مهم در مورد آنها این است که خانه شما شبیه به خانه هیچ کس نخواهد بود.

المان‌ های چوبی

یکی دیگر از ترندهای قدیمی که به فضای دکوراسیون داخلی باز می‌گردد، المان و رنگ های چوبی است. این سبک با شیوه‌های دکور مدرن ترکیب شده است، بنابراین طرح چوب حالت منحصربه‌فردتری نسبت به زمانی که این سبک برای اولین بار مرسوم بود، یافت می‌شود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا