12 ماده غذایی که نباید در یخچال نگهداری کنید

یخچال فریزر یکی از پرکارترین لوازم خانگی است. در همین دستگاه است که می‌توانید باقی مانده پیتزا، مربای درست شده توسط مادرتان، بستنی‌هایی را که هیچ‌کس نمی‌داند خریده‌اید و بسیاری دیگر را ذخیره کنید. این دستگاه معجزه زندگی مدرن است. اما آیا اطلاع داشتید که برخی از مواد غذایی را نمی‌توان در یخچال قرار داد؟ ما فهرستی از مواد غذایی که نباید در یخچال نگهداری کنید را برای‌تان آماده کرده ایم.

مواد غذایی که نباید در یخچال نگهداری کنید

موارد زیر را در یخچال قرار ندهید:

موز

موز به دو دلیل به دمای اتاق نیاز دارد: دمای گرم به رسیدن میوه کمک می‌کند (در صورتی که هنوز سبز باشند) و نور و هوا روند پوسیدگی آن را کند می‌کنند.

قهوه

قهوه که در یخچال نگهداری شود، احتمال بیشتری دارد که طعم‌های دیگر مواد غذایی را بگیرد. در عوض، آن را در یک ظرف در بسته، در کابینت به دور از نور خورشید نگهداری کنید.

گوجه فرنگی

کانتر، بهترین مکان برای این خوراکی مهم تابستانی است. دمای سرد یخچال طعم و مزه آنها را به هم می‌زند.

قرار ندادن عسل در یخچال

قرار ندادن عسل در یخچال

آیا تا به حال یک شیشه عسل را در گوشه‌ای از کابینت به مدت طولانی فراموش کرده اید؟ یک شیشه عسل را در یخچال قرار دهید و بعد از مدت طولانی شاهد طعم ناخوشایند آن خواهید بود. عسل را در ظرف اصلی خود، در جای خنک و تاریک نگهداری کنید.

گیاهان تازه

یخچال طعم و بوی ریحان، رزماری، آویشن و سایر گیاهان تازه را از بین می‌برد و آنها را خشک می‌کند. به جای یخچال، آنها را در یک لیوان کوچک حاوی کمی آب با دمای اتاق قرار دهید و دور از نور مستقیم خورشید روی میز بگذارید.

نان

مگر اینکه برش‌های کهنه و خشک شده را ترجیح بدهید! در غیر این صورت نان را در دمای آشپزخانه نگهداری کنید.

روغن

مانند عسل، روغن‌های گیاهی، زیتون، نارگیل و سایر روغن‌های پخت و پز به سرعت در یخچال سفت می‌شوند. به جای یخچال، آنها را در یک قفسه خنک و تاریک در انبار نگهداری کنید.

طالبی و خربزه

بهترین مکان برای قرار دادن این میوه‌ها، پیشخوان آشپزخانه است البته تا زمانی که آنها را برش نداده‌اید. بعد از برش دادن آنها را در یخچال نگهداری کنید.

آووکادو

قرار ندادن آووکادو در یخچال

آووکادوهای بسیار نارس فرآیند رسیدن را در یخچال به سختی طی می‌کنند. در عوض، آنها را روی میز بگذارید (و از آنها به عنوان انگیزه برای تهیه یک کاسه گواکاموله کنید).

پیازها

پیازها باید داخل آشپزخانه نگهداری شوند، مگر اینکه آنها را پوست کنده و خرد کرده باشید.

سیب زمینی

که همچنین برای حفظ بافت خود باید در دمای اتاق بماند.

سیر

مجدداً به نحوه خرید سیر فکر کنید: در قفسه ای در فروشگاه مواد غذایی! زمانی که آن را ذخیره می‌کنید این را به یاد داشته باشید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا