لباسشویی مدرن و هوشمند شیائومی معرفی شد

اخیرا برند شیائومی ماشین لباسشویی هوشمند Mijia Super Clean Wash Pro را معرفی کرده است. این محصول یک دستگاه هوشمند است و در شستشوی لباس ها بسیار کارآمد است. قیمت اعلام شده ماشین لباسشویی جدید شیائومی در JD.com حدود ۳۱۸ دلار است.

لباسشویی جدید برند شیائومی ۱۲ کیلوگرمی و قطر مخزن آن ۵۳۰ میلی‌متر است از این رو برای خانواده‌های پرجمعیت بسیار مناسب محسوب می شود. این ظرفیت برای شستن لباس‌های یک‌ هفته‌ی کامل یا شستشوی فصلی پرده و ملحفه در حجم زیاد مناسب است. دیگ شستشوی جادار دستگاه جدید شیائومی از به هم گره خوردن و پیچیده‌ شدن لباس‌ها هنگام شستشو جلوگیری می‌کند و نتیجه عدم آسیب دیدن لباس ها خواهد بود.

قطر نسبتاً زیاد دیگ شستشوی لباسشویی جدید شیائومی، نیروی گریز از مرکز بیشتری ایجاد می‌کند تا لباس‌ها به‌طور کامل و به خوبی شسته شوند. این امر به ویژه برای تمیز کردن پارچه‌های بزرگ مثل ملحفه، روفرشی، پرده و پتو بسیار مفید خواهد بود.

ماشین لباسشویی Mijia Super Clean Wash Pro چندین لایه محافظتی دارد از جمله استریلیزاسیون با بخار و حذفِ کنه که به نرخ استریلیزاسیون ۹۹٫۹۹۹ درصد و نرخ حذف کنه ۱۰۰ درصد می‌رسد. دیگ شستشوی دستگاه با آب ۹۵ درجه سانتی‌گراد تمیز می‌شود.

به‌گفته‌ کمپانی شیائومی، ماشین لباسشویی Mijia Super Clean Wash Pro از حسگرهای دقیق برای خشک کردن لباسها به صورت هوشمند بهره می‌برد و زمانی‌ که لباس‌ها خشک شدند، دستگاه متوقف می‌شود و در نتیجه با جلوگیری از خشک شدن بیش از اندازه لباس از آسیب احتمالی به پارچه‌ و الیاف پیشگیری می‌کند.

قابلیت خشک کردن ملایم با دمای پایین به این ترتیب است که دما را به‌طور دقیق بین ۵۵ تا ۶۰ درجه‌ی سانتی‌گراد نگه می دارد و بدون اینکه لباس‌ها را با آسیب مواجه کند آنها را به سرعت خشک می کند.

یکی دیگر از ویژگی های ماشین لباسشویی شیائومی Mijia Super Clean Wash Pro پشتیبانی از پلتفرم Xiaomi HypeOS Connect و امکان کنترل از را ه دور با اپلیکیشن Mi Home است. دارندگان این لباسشویی می‌توانند کل برنامه‌ی شستشو را به شخصی ترین حالت ممکن تنظیم و برنامه‌ها را کنترل کنند و حتی با دستیار صوتی XiaoAI، دستگاه را از دور کنترل کنند. لباسشویی Mijia Super Clean Wash Pro ۲۶ برنامه‌ی شست‌وشوی مختلف دارد که هر یک از آنها برای نوع خاصی از پارچه‌ در نظر گرفته شده‌اند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا