کولرگازی هوشمند و بسیار کم مصرف شیائومی رونمایی شد

به نظر می رسد که شیائومی کماکان در تولید محصولات باکیفیت و نوآورانه خوب پیش می رود. این برند اخیرا کولرگازی هوشمند جدیدی را با نام Mijia 3 HP Dual Outlet Vertical Air Conditioner معرفی کرده است. این دستگاه نه تنها مصرف بهینه‌ی انرژی دارد بلکه از قابلیت اتصال به لوازم هوشمند خانگی هم برخوردار است.

کولرگازی جدید شیائومی طراحی زیبایی هم دارد و در نگاه اول توجه هر کسی را به خود جلب می‌کند. پنل جلوی این کولر از شیشه‌ نقره ای با طرح ستاره‌های درخشان ساخته شده است که نه تنها زیباست بلکه نظافت آن نیز با سهولت انجام می شود.

کولرگازی هوشمند شیائومی به خروجی هوای دوگانه‌ بایونیکی مجهز شده است که با زاویه گسترده‌ ۱۶۰ درجه، می‌تواند هوا را به طور کاملا یکنواخت در هر فضایی (کوچک یا بزرگ) پخش کند.

کولرگازی Mijia 3 HP Air Conditioner با حجم باددهی 1710 متر مکعب بر ساعت، به طور سریع و موثر دمای فضا را مدیریت می کند. توانایی سرمایش ۱۹۳۰ وات و ظرفیت گرمایش ۲۶۸۰ وات، سبب شده که دستگاه هم در حالت گرمایش و هم در حالت سرمایش قدرت خوبی داشته باشد. این کولر همچنین به دو حالت مجزای جریان هوا به نام‌های Sky Curtain و Carpet Breeze مجهز است که با توجه‌ به نیاز و ترجیح کاربر تنظیم می شود.

دیگر نکته حائز اهمین در رابطه با کولرگازی جدید شیائومی این است که فیلترهای باکیفیت ضدباکتری و ضدقارچ با تراکم بالا دارد و هوای خنک و سالم را در فضا ایجاد می کند. این فیلترها با جلوگیری از رشد باکتری در داخل دستگاه، از آلودگی مجدد هوا پیشگیری می‌کنند. فیلترها تا ۹۹ درصد خاصیت ضدباکتریایی و بالاترین توانایی ضدقارچ دارند و به این ترتیب از سلامت تنفسی کاربران محافظت می‌کنند.

کولرگازی کم مصرف شیائومی

مورد دیگر اینگه کولرگازی شیائومی Mijia 3 HP Air Conditioner از فناوری تمیزکننده‌ خودکارِ یونیت داخلی و خارجی بهره می‌برد. این قابلیت نه‌تنها طول‌ عمر مفید کولرگازی را افزایش می‌دهد، بلکه عملکرد دستگاه و تمیزی هوای خروجی را تضمین می کند.

کولرگازی جدید و کم مصرف شیائومی از رابط هوشمند Mijia HyperOS Connect بهره می‌برد و به این ترتیب امکان برقراری ارتباط با سایر محصولات هوشمند خانگی شیائومی را فراهم می‌کند.

دارندگان این دستگاه می توانند از طریق اپلیکیشن Mijia، عملکرد کولرگازی را از راه‌دور کنترل کنند. همچنین، با توجه به پشتیبانی از دستیار صوتی Xiaoai امکان کنترل دستگاه با صدا هم وجود دارد.

قیمت کولر گازی جدید شیائومی Mijia Dual Outlet Vertical Air Conditioner 3 HP فعلا ۸۲۰ دلار اعلام شده است.

به نقل از: زومیت

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا