با این پاک کننده شیشه، پنجره هات مثل دسته گل میشن!

تمیز کردن شیشه از آن دست کارهای خانه داری است که ترفند خاصی می خواهد. استفاده از مواد و ابزار اشتباه هم نتیجه دلخواه را به شما نمی‌دهد و هم ممکن است به مرور شیشه ها کدر شوند. اگر هم تا به حال بخش زیادی از روز (یا بیشتر) را صرف شستن پنجره ها کرده اید، می دانید که این کار می تواند کاری خسته کننده و وقت گیر باشد.

پاک کننده قدرتمند شیشه

اگر به دنبال یک راه بهتر (سریعتر و آسان تر) برای به پایان رساندن خانه ای پر از پنجره های تمیز هستید، امروز دو محصول شیشه پاک کن خانگی را معرفی می کنیم که نتیجه عالی خواهند داشت!

شیشه پاک کن خانگی شماره ۱

محصول و روش اول برای پنجره های کوچک یا چند پنجره در یک زمان عالی است. این دستورالعمل به طور جدی بهترین روش برای تمیز کردن شیشه و آینه است که می توانید امتحان کنید. این روش و ترکیب خانگی زیرا از قدرت سرکه برای تمیز کردن استفاده می کند و الکل مالشی برای کمک به خشک شدن سریع محلول و بدون رگه شدن نتیجه را بی نظیر می کند. مواد لازم و طرز تهیه این محلول به شرح زیر است:

  • یک و نیم فنجان آب
  • یک و نیم فنجان قاشق غذاخوری سرکه سفید
  • یک و نیم قاشق غذاخوری الکل مالشی
  • 3 قطره اسانس نعناع (اختیاری)

همه مواد را در یک بطری اسپری مخلوط کنید، به مقدار زیاد روی شیشه اسپری کنید و با یک پارچه تمیز شیشه را پاک کنید. از بالا به پایین و از چپ به راست پاک کنید.

شیشه پاک کن خانگی شماره ۲

محلول خانگی زیر هم از بهترین ترکیباتی است که می توانید برای پاک کردن شیشه ها استفاده کنید:

  • 4 قاشق غذاخوری مایع ظرفشویی یا صابون کاستیل
  • 4 قاشق غذاخوری الکل مالشی
  • حدود 1/2 گالن آب گرم

با یک ظرف بزرگ مسطح شروع کنید و 4 قاشق غذاخوری صابون و 4 قاشق غذاخوری الکل بریزید. ظرف را با حدود 1/2 گالن آب گرم پر کنید و ترکیب آماده است.

برای شستن پنجره ها به این روش نیاز به یک تکه اسفنج دارید. اسفنج را در محلول شستشوی پنجره آغشته کنید، آب اضافی را فشار دهید و پد را روی پنجره بمالید. از یک پارچه میکروفیبر برای پاک کردن رگه ها و چکه های روی پنجره استفاده کنید. امتیاز: پارچه میکروفیبر پنجره های شما را رگه و بدون پرز نگه می دارد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا