کولرگازی ۲۰۲۴ شیائومی با دستور صوتی کار می‌کند (قیمت مناسبی هم دارد)

در صورتی که به دنبال یک کولرگازی با فیمت مناسب هستید و نمی دانید چه برند و مدل مناسب شماست شاید بد نباشد نگاهی به کولر جدید برند شیائومی که انگار قرار است بازار را بگیرد، بیندازید. کولر گازی جدید شیائومی با قابلیت‌های هوشمند و عملکرد سریع اخیره معرفی شده است و به دلیل کارایی خوب و قیمت مناسبی که دارد طرفداران زیادی هم پیدا کرده است. این کولر به رابط کاربری HyperOS مجهز شده است.

شیائومی جدیدترین کولر گازی خود را با نام Mijia Air Conditioner Pro 1.5 HP ددر بازار چین ارائه کرده است. این دستگاه به روز راندمان انرژی قابل توجهی دارد، گرمایش و سرمایش آن سریع است، نسبتا بی‌صداست و از ویژگی‌های هوشمند برای ایجاد یک محیط راحت و سالم برخوردار است.

کولر گازی میجیا ضریب عملکرد سالانه‌ی ۵٫۶۵ دارد و نکته مهم اینکه ۳۶۱ کیلووات‌‌ساعت انرژی به صورت سالانه صرفه‌جویی می کند. عملکرد سرمایش و گرمایش کولر گازی جدید شیائومی به حدی سریع است که تنها ۳۰ ثانیه برای خنک کردن فضا زمان می خواهد و گرم کردن فضا توسط این دستگاه تنها 60 ثانیه زمان می برد. این کولر گازی در عین حال از فناوری ضدخنک‌کنندگی ناگهانی برای ارائه‌ تجربه‌ کاربری بسیار متفاوت نیز برخوردار است.

شیائومی ادعا می‌کند که سطح نویز محصول جدیدش به ۱۸ دسی‌بل می‌رسد که آن را به دستگاهی بی‌صدا و مناسب برای اتاق خواب تبدیل می‌کند.

کولرگازی شیائومی برای عملکرد در دماهای شدید و جاهای خیلی گرم یا خیلی سرد طراحی شده است. در واقع این دستگاه در حالت سرمایش تا منفی ۳۵ درجه‌ سانتی‌گراد و در حالت گرمایش تا ۶۵ درجه‌ی سانتی‌گراد کار می‌کند. این محصول موتور کنترل هوشمند Lingwin دارد که برای تنظیم دقیق دما و بهینه‌سازی مصرف انرژی با استفاده از الگوریتم‌های یادگیری عمیق مبتنی بر فضای ابری طراحی شده است. کولرگازی شیائومی همچنین برای بهبود دستگاه در آینده از به‌روزرسانی‌ OTA پشتیبانی می‌کند.

کولر گازی شیائومی به کمپرسور نسل جدید تجهیز شده است که صدای کم و عمر طولانی‌ دستگاه را تضمین می‌کند. این دستگاه یک کندانسور دو ردیفی دارد که برای افزایش انتقال حرارت بسیار موثر است و یک توزیع‌کننده‌ مخروطی به منظور افزایش گرمادهی دارد.

این دستگاه همچنین پنل مات مقاوم در برابر آب و هوا و نمایشگر LED گرد دارد که تنظیمات تهویه مطبوع و دما را نشان می‌دهد. کولر گازی شیائومی حسگر داخلی حساس به نور هم دارد که کاربرد آن تنظیم هوشمند روشنایی و ایجاد محیط خواب راحت است.

رنگ بدنه جدیدترین کولر شیائومی سفید است و می‌توان آن را ازطریق نرم افزار اختصاصی Mi Home، کنترل از راه دور، اتصال هوشمند HyperOS یا دستورات صوتی با راحتی کنترل کرد.

ابعاد کولرگازی جدید شیائومی

ابعاد کولرگازی شیائومی ۲۰۰×۳۱۱×۸۴۰ میلی‌متر و ابعاد یونیت خارجی این دستگاه ۳۳۱×۵۵۱×۸۶۰ میلی‌متر است. کولرگازی شیائومی با طراحی زیبا و بسیار مدرن و شیکی که دارد، جایزه طراحی Red Dot را از آن خود کرده است.

قیمت کولر گازی شیائومی

در حال حاضر قیمت کولر گازی جدید شیائومی ۲,۳۹۹ یوان یا در حدود ۳۳۲ دلار است و البته در چین به صورت پیش خرید عرضه می شود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا