کمپین بدون پیش پرداخت شهر لوازم خانگی، تسهیلاتی برای همه!

احتمالا شما هم اخیرا چیزهایی در مورد کمپین بدون پیش پرداخت شهر لوازم خانگی شنیده‌اید یا تبلیغ آن در قسمت‌های مختلف شهر به چشم‌تان خورده است. اما این کمپین چیست و چه شرایطی دارد؟

کمپین بدون پیش پرداخت شهر لوازم خانگی اخیرا و با شعار «با جیب خالی خرید کن» شروع شده است. مطابق با این کمپین شما می‌توانید با چک صیادی و بدون اینکه مبلغی برای پیش پرداخت بدهید، خریدتان را انجام دهید.

در شرایط کنونی و با توجه به اوضاع اقتصادی کشور، خرید اقساط کالای خانگی طرفداران زیادی دارد و به نوعی کار را برای شروع زندگی زوج‌ها یا حتی برای خانواده‌هایی که نیاز به لوازم خانگی جدید دارند، ساده کرده است. البته که این کمپین با توجه به اینکه نیازی نیست پولی در ابتدا پرداخت کنید، جذابیت‌ بیشتری خواهد داشت.

نکته حائز اهمیت اینکه، بیشتر برندهای لوازم خانگی که در این مرکز خرید عرضه می‌شوند، شامل این کمپین هستند، برندهایی چون اسنوا، دوو، سام، کن، پاکشوما، کندی و برخی دیگر. حتی کولر گازی نیز در این کمپین قابل خریداری است.

هدف این کمپین، حمایت از تمامی اقشار جامعه به ویژه کسانی است که چالش‌های مالی زیاد برای تهیه لوازم مورد نظرشان دارند.

شرایط ویژه بازنشستگان

افرادی که بازنشسته سازمان تامین اجتماعی هستند، می‌توانند لوازم خانگی مورد نظرشان را اعم از تلویزیون، یخچال، لباسشویی و …، بدون پرداخت مبلغی جهت پیش پرداخت و به صورت اقساط دوازده ماهه کسر از حقوق تهیه کنند.

شهر لوازم خانگی، به عنوان یکی از بزرگ ترین مراکز خرید انواع لوازم خانگی شرایط اقساط بلند مدت را فراهم کرده تا بدون اینکه لازم باشد ضامن معرفی کنید، لوازم مورد نظرتان را تهیه و خریدار کنید.

شعب شهر لوازم خانگی

فهرست شعب شهر لوازم خانگی به شرح زیر است:

  1. شعبه اصلی: بعد از میدان آزادی، روبروی تهرانسر
  2. شعبه میدان حر: میدان حر، مجتمع سبا
  3. شعبه ساری: مازندران، کیلومتر 7 اتوبان ساری- قائمشهر
  4. شعبه اصفهان: خیابان امام خمینی، نبش خیابان مینو

تمامی شعب شهر لوازم خانگی تا ساعت 12 شب مشغول ارائه خدمات هستند. لازم به ذکر است که شعبه اصلی شهر لوازم خانگی (تهرانسر) تا ساعت 2 صبح باز است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا