ماشین لباسشویی ۸ کیلوگرمی بسیار ارزان شیائومی عرضه شد

به نظر می رسد که شیائومی حسابی بازار را در زمینه همه محصولات در دست می گیرد آن هم با کالاهایی که هم قیمت مناسبی دارند و هم کارایی خوب! اخیرا هم که ماشین لباس‌شویی جدید شیائومی به بازار عرضه شده است. این ماشین لباسشویی ۸ کیلویی است و چنانچه گفته می شود، قیمت مناسبی دارد.

جدیدترین ماشین لباسشویی شیائومی تمام‌اتوماتیک است و تحت برند عنوان میجیا و در عین حال با قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه به بازارهای جهانی عرضه شده است. بر اساس اطلاعات رسمی، قیمت ماشین لباسشویی جدید شیائومی با تخفیف اولیه فقط ۶۹۹ یوان (معادل ۹۶ دلار) است که وقتی آن را تبدیل کنیم قیمت کاملا مناسبی برای یک محصول باکیفیت محسوب می شود.

لباسشویی میجیا دکمه‌ شروع سریع و یک دکمه خاص برای شستشوی هوشمند دارد. همین ویژگی باعث شده که کاربران از پنل‌های پیچیده بی نیاز باشند و استفاده از این لباسشویی به غایت برای‌شان آسان باشد.

این لباسشویی همچنین قابلیت تشخیص هوشمند وزن دارد و به‌طور خودکار حجم آب و مدت‌ زمان چرخه شستشو را با وزن لباس‌ها تنظیم می‌کند. این ویژگی اهمیت بسیار زیادی دارد چرا که باعث می شود تا حد زیادی در مصرف آب و برق صرفه‌جویی کنید.

چنانچه شیائومی ادعا کرده است، لباسشویی میجیا با استفاده از ترکیب دو فرایند شستشو و آب‌گیری از روش‌های شست‌وشوی قدیمی تر فاصله می‌گیرد به این ترتیب که ورود جریان آب، شست‌وشو و تخلیه‌ی آب به‌طور هم‌زمان رخ می دهد. این دستگاه، کف و مواد شوینده‌ی باقی‌مانده را جهت شستشوی بهتر از بین می‌برد.

ماشین لباسشویی شائومی یعنی میجیا ۹۹٫۶ درصد آلودگی ها را از بین می‌برد. این لباسشویی حتی برای تمیزکردن سیلندرهای دستگاه هم از واترجت فشارقوی استفاده می کند، به این صورت دیواره‌های داخلی و خارجی دستگاه کاملا تمیز می‌مانند و رشد باکتری‌ها به طور چشمگیری کاهش می‌یابد.
 

لبا‌سشویی ۸ کیلویی Mijia یا میجیا قادر است در هر بار شستشو ۳۶ پیراهن، سه پرده بلند، ۱۰ جفت شلوار لی یا ۳ سری روتختی چهار‌ تکه را بدون دردسر بشوید! خبری خوب برای زنان خانه دار!

این لباسشویی همچنین ۱۰ حالت شستشوی متفاوت دارد که دارندگان این دستگاه می‌توانند باتوجه به جنس لباس‌های شان، از بین این ۱۰ حالت و همین طور ۸ حالت تنظیم سطح آب، گزینه ای را انتخاب کنند که برای شان به درد می خورد. قابلیت برنامه‌ریزی هوشمند نیز کمک می کند که استفاده و چرخه‌های شستشو را از قبل مشخص کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا