با 5 تا نکته ساده خونه ت رو به یه خونه مدرن تبدیل کن!

تبدیل خانه قدیمی و دارای دکوراسیون سنتی به یک خانه به روز و مدرن می‌تواند خانه تان را از این رو به آن رو کند. در صورتی که تصمیم گرفته اید خانه تان را تغییر بدهید و آن را به یک خانه مدرن تبدیل کنید، در این نوشتار با هوم نگار همراه باشید. ما ساده ترین نکات را برای تغییر خانه تان و تبدیل آن به یک خانه مدرن در اختیارتان قرار خواهیم داد.

چطور خانه قدیمی مان را به یک خانه مدرن تبدیل کنیم؟

برای ایجاد تغییر در خانه نیازی نیست حتما یک مجموعه وسایل جدید بخرید. گاهی اقوات می توان وسایل قدیمی را کنار گذاشت یا از دکوراسیون حذف کرد و بعد با کمی تغییرات جزئی ساختاری عالی و مدرن به خانه داد!

نگاه دوباره ای به کاغذ دیواری خانه تان بیندازید!

کاغذ دیواری های گلدار ظاهر بسیار قدیمی و دمده ای به خانه تان می دهند. بنابراین بد نیست آنها را جدا کرده و سراغ انتخبا مدرن تری بروید. انتخاب کاغذ دیواری ساده یا حتی بدون طرح می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای ایجاد یک فضای شیک و مدرن باشد. فقط با همین تغییر ساده گام بسیار بزرگی در تبدیل خانه قدیمی به مدرن برخواهید داشت.

از رنگ های روشن یا خنثی استفاده کنید

استفاده از رنگ‌های خنثی مانند آبی روشن، سفید، خاکستری، کرم یا بژ می‌تواند به خلق یک فضای شبک، مدرن و سرشار از آرامش کمک کند و در عین حال کارتان را برای چیدمان و استفاده از دکوریجات راحت می کند.

از طرح های ساده و هندسی کاغذ دیواری استفاده کنید

اگر دوست دارید کمی طرح در خانه تان داشته باشید، این ایده خوب است که از کاغذ دیواری با الگوهای هندسی ساده و خطوط نه چندان پیدا استفاده کنید. این طرح‌ها هم مدرن به نظر می‌رسند و هم به فضا شخصیت می‌بخشند بدون اینکه شلوغی ایجاد کنند.

نور و طرح دیوارها را هماهنگ کنید

رنگ و طرح کاغذ دیواری باید با نور فضا همخوانی داشته باشد. رنگ های تیره در فضاهایی با نور کم ممکن است باعث شوند که فضا کوچک‌تر و تیره‌تر به نظر برسد، در حالی که رنگ‌های روشن می‌توانند فضا را بزرگ‌تر و روشن‌تر کنند. با توجه به این نکات، می‌توانید دیوارهای خانه‌تان را به گونه‌ای طراحی کنید که زیبا و در عین حال بسیار مدرن دیده شوند.

از پرده های ساده استفاده کنید

پرده تاثیر بسیار زیادی بر سبک خانه دارد. کافیست یک پرده گلدار نصب کنید و ببینید فضا تا چه حد رو به سنتی می رود. همچنین استفاده از پرده های کرکره‌ای افقی و عمودی در خانه‌ها ممکن است کمتر رایج باشد. در مقابل اگر پرده های ساده به پنجره ها نصب کنید خواهید دید که چقدر فضای خانه تان مدرن می‌شود. گزینه هایی جون پرده‌های ساده و حریر با رنگ‌های نود و خنثی می‌تواند خانه قدیمی شما را به شدت شیک و مدرن کند.

کلام پایانی: تبدیل خانه قدیمی به مدرن

این نکات ساده کمک تان می کنند که خانه تان تا حد زیادی تغییر کند و مدرن شود. یادتان باشد که در دکوراسیون مدرن عمدتا لوازمی که کارایی ندارند مورد استفاده قرار نمی گیرند. در واقع سبک های مدرن غالبا مینیمال هستند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا